Prihláste sa
+421 221 201 178
Po - Pia: 8:30 - 17:00
- Kategórie
- Výrobcovia
Klub Penta Family
Pripravili sme pre vás program Klub Penta Family s odmenou za každý nákup. Zaregistrujte sa zdarma a využite výhod členstva v Klube Penta Family.
Čo všetko nájdete vo svojom zákazníckom účte
Podrobné informácie tom, čo všetko nájdete vo svojom zákazníckom účte:
- aktuálny stav odmien za každý nákup v podobe pentov
- možnosť pridávať alebo meniť svoje doručovacie údaje
- aktuálny stav svojej objednávky, jej číslo aj obsah
- sťahovanie faktúr ku svojim objednávkam
- sledovanie reklamácií
Nákup za nižšie ceny
Ďalšou výhodou členstva v klube Penta Family a vytvorenie zákazníckeho účtu je nakupovanie za nižšie ceny. Tie máme u prevažnej väčšiny produktov a chýbajú iba výnimočne, napríklad keď už je cena tovaru tak nízko, že pre ďalšie zníženie by sme museli vykopať jamu. Alebo keď je u produktu doprava zdarma, darček či iná akcia.

Po prihlásení potom už vidíte iba zvýhodnené ceny, platné pre vás ako člena klubu Penta Family. A u nich sa objavia Penty, ktoré objednávkou získate ako odmenu.

Bonus z každého nákupu
Registráciou do klubu Penta Family a vytvorením zákazníckeho účtu automaticky získavate penty odmeny za každý nákup.
Pri každom produkte vidíte po prihlásení, koľko vám objednávka tohto produktu prinesie.

Vo svojom zákazníckom účte potom stav svojich získaných pentov vidíte v rámčeku vpravo, alebo v pravom hornom rohu webu.


1 pent má hodnotu 1 € takže ich môžete využiť na úhradu alebo čiastočnú úhradu svojej budúcej objednávky.
Postup je jednoduchý – v 1. kroku v košíku vám pripomenieme, koľko pentov máte na konte a aká je ich hodnota. Keď do políčka zadáte počet pentov, ktoré chcete k úhrade použiť, odpočíta sa z celkovej ceny objednávky okamžite ich hodnota v eurách a vy potom online alebo dobierkou doplatíte len zvyšnú časť celkovej ceny.

Tip ako ušetriť – založte si rodinný účet Penta Family
Viete, že vďaka zákazníckemu účtu získavate nielen nižšiu cenu, ale aj odmeny za každý nákup. A pretože u nás často nakupujú celé rodiny, máme pre vás skvelý tip!
Ako vychádzajú nákupy jednotlivo?
Otec u nás za svoje opakované nákupy nazbieral behom polroka skoro 25 pentov. Mame za nákupy darčekov pre celú rodinu a vysnívaného kuchynského robota pribudlo na účte 15 pentov. Švagriná je na tom podobne a starý otec si na účet pripísal 12 pentov.
Rodinný účet Penta Family sa oplatí
Pri založení „rodinného účtu” (majte jeden účet a požičiavajte si heslo v rodine) sa vám totiž budú všetky odmeny v pentoch načítať na jednom mieste. Rodina z predchádzajúceho príkladu by tak získala spoločne cez 67 pentov. Čo je pri ďalšom nákupe zľava viac ako 67 €.
Bez podmienok, bez záväzkov
Utrácanie pentov nie je ničím podmienené. Pre platbu objednávky alebo jej časti nasporenými pentami u nás neexistuje žiadne obmedzenie – žiadna minimálna výška nákupu, žiadny limit.
Pokiaľ teda vidíte pri nejakom produkte akcie, sú všetky vaše. Ako doprava zadarmo, tak zľava po prihlásení aj darček, keď tam práve nejaký je. A výhodnejšiu cenu po prihlásení môžete ešte znížiť nasporenými pentami.
Často kladené otázky
Aká je platnosť pentov, ktoré som nazbieral? Do kedy ich musím uplatniť?
Platnosť pentov, ktoré sme pripísali na váš zákaznícky účet, je neobmedzená. Nezdá sa nám fér „nútiť“ vás do nákupov, ktoré nepotrebujete, len aby ste neprišli o zaslúženú odmenu. Preto sme dobu uplatnenia pentov nijako nelimitovali. Pokojne nimi teda môžete platiť po troškách alebo si ich šetriť a potom ich využiť na úhradu celej objednávky.
Môžem penty previesť na iný zákaznícky účet?
Áno, túto možnosť využívajú napríklad partneri, ktorí u nás majú každý svoju registráciu. Prevod pentov radi zaistíme. Stačí, keď nám z mailu, pod ktorým ste prihlásení, pošlete na adresu obchod@epenta.sk žiadosť o prevod pentov na iný účet a uvediete jeho prihlasovaciu mailovú adresu. Rovnakým spôsobom vyriešime aj zlúčenie pentov na jeden zákaznícky účet alebo darovanie pentov niekomu, koho chcete potešiť.
Čo od vás dostanem k sviatku?
Mailom vám pošleme ako darček kupón na zľavu 5 %. Uplatniť ho môžete na čokoľvek, čo sa vám páči.
Nemôžem nájsť faktúru, ktorú som dostal k objednávke. Čo mám robiť?
Faktúru si môžete stiahnuť vo svojom zákazníckom účte. Nájdete ju u príslušnej objednávky.