Autorizované servisy

 

 

  • ACER

    Servis Acer bude komplexne riešiť záručné i pozáručné servisné prípady. V prípade poruchy Vášho produktu Acer vždy najprv telefonicky kontaktujte servisné centrum na nižšie uvedenom čísle, v pracovných dňoch medzi 8:00 a 17:00.

    Operátor Vás bude informovať o ďalšom postupe. Prosíme, pre rýchle vyriešenie telefonátu majte pripravené sériové číslo reklamovaného výrobku a u záručnej oprave aj nákupný doklad.

    Kontrola stavu Vašej reklamácie : https://customercare.acer-euro.com/customercare/CaseStatus.aspx

    Zákazník preberá zodpovednosť za zálohu svojich dát. Za prípadnú stratu dát neručíme! V prípade, že chyba bola spôsobená SW problémom, bude Vám účtovaná čiastka 64,37,- € za obnovu operačného systému (tzv. Recovery), prípadne bude zariadenie vrátené späť bez obnovy za poplatok 34.85,- € (preprava, poistenie a manipulácia). Pokiaľ potrebujete asistenciu pri obnove operačného systému, kontaktujte, prosím, Call Centrum Acer. Ak oprava (v súlade so záručnými podmienkami) nebude uznaná ako záručná, bude Vám na opravu zariadenia zaslaná cenová ponuka. V prípade jej odmietnutia Vám bude účtovaný poplatok 34,85,- € (preprava, poistenie a manipulácia).“

    Acer Czech Republic s.r.o.,
    Servisní centrum, CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Česká republika
    Kontaktný telefón Call Centrum: 02 49 20 70 70
    možnosť nahlásenia reklamácie mailom: service_brno@acer-euro.com
    Kontaktný telefón servisného centra: 02 49 20 70 70

  • APC - Záložné zdroje

    Reklamovať sa dajú výhradne len cez internet ato na stránke: www.apc.cz

    Reklamácia sa nahlasuje vyplnením webového formuláru na stránke www.apc.cz v sekcii podpory http://www.apc.cz/asp/podpora.asp kliknutím na „On-line zadane reklamácie“ (na stránke v stĺpci vľavo).
    Zákazník obdrží nový kus výrobku a následné odošle svoj vadný kus. Dopravu zabezpečí kuriérska služba bezplatne. Doprava UPS v záruke je zadarmo!

    Všetky otázky možno položiť cez bezplatné telefónne číslo:
    v Slovenskej republike 0800 172 063
    v Českej republike 0800 102 063

  • APPLE

    Preberajú zariadenia do servisu osobne. Pri zasielaní prepravné náklady hradí zákazník. V prípade neoprávnenej reklamácie sa účtuje diagnostika 9,96 € bez DPH. Je potrebný dod.list s výrobným číslom produktu. upozornenie: spoločnosť nevykonáva opravy telefónov iPhone

    Swiss, spol. s. r.o.
    Wolkrova 2, 851 01 Bratislava - Petržalka
    tel.: 02 / 6720 2080, fax: 02 / 6720 2081, servis@swisshp.sk

    TRACO Computers s.r.o.
    AVION Shopping Park Ivanská cesta 16 821 04, Bratislava
    tel.: 02/52632048-49 fax: 02/52632050 GPS pozicia: 48°9'53.27" N , 17°10'55.99" E
    Otváracie hodiny: Pondelok - Nedela: 10:00 - 21:00

    C.C.Computer s.r.o.
    Varšavská 11, 831 03 Bratislava 3
    tel.:421-2-44 45 99 55, fax:421-2-43 41 14 49

    C.C.C., s.r.o.,
    Čermelská 3, 040 01 Košice
    tel.: 055/6323633, 055/6323633

    Dolná Strieborná 1, 974 01 Banská Bystrica
    Tel.: 048/4152250, 048/4152252

    Kukučínova 3 921 01 Piešťany, tel./fax: 033/7720321, 033/7627596
    GPS pozícia: N-48° 35' 26.78" E-17° 50' 3.55"
    Otváracie hodiny: Pondelok - Piatok: 09:00 - 18:00 Sobota: 9:00 - 13:00

  • ASUS

    • Notebooky, PDA, LCD

      Nahlásenie reklamácie treba uskutočniť vyplnením webového formuláru na adrese http://rma.asus.de/rma_cz/ a riadiť sa následne pokynmi zo servisu. Servis zabezpečí vyzdvihnutie zariadenia priamo u zákazníka kuriérskou službou a po oprave ho doručí späť k zákazníkovi. V prípade oprávnenej záručnej chyby všetky náklady na dopravu a opravu zariadenia hradí spoločnosť Asus.

      ASUS Czech s.r.o.,
      Na Rovince 887, 720 00 Ostrava-Hrabova
      Tel.: +420 596 766 888, mail: reklamace@asus.com.tw
      Asus suppor:http://support.asus.com/repair/repair.aspx?no=201&SLanguage=cs-cz

    • Servery

      Priložený formulár je potrebné vyplniť a zaslať na mailovú adresu:
      FORMULÁR
      advance.rma@asustek.nl

  • BENQ

    Zákazník musí priložiť doklad o kúpe. Servisné stredisko zabezpečuje aj zvoz do servisu .Bližšie info na : http://www.asupport.sk/index.php?page=pickup

    Námestie Slobody 10, 811 06 Bratislava
    Otváracia doba: Pondelok až štvrtok 9:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00, Piatok 9:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00 
    Tel: +421 2 5262 6557, +421 2 5262 6558, Fax: +421 2 5262 6559
    asupport@asupport.sk

  • BOSCH

    Reklamácie BOSCH sa vybavujú priamo cez predajcov, ktorých si vyhľadá prostredníctvom lokátora. Zákazník môže doručiť reklamáciu vo vlastnej réžii priamo do servisu, po oprave bude reklamácia poslaná späť zákazníkovi. Ak využije predajcu /lokátor/, doručí kompletný tovar vo vlastnej réžii vybranému predajcovi, ten ostatné zariadi. Požadované doklady: nákupný doklad musí byť kópia faktúry alebo pokladničného bloku.
    Link na servis informácie: http://www.bosch-professional.com/sk/sk/servis/opravarensky-servis/opravarensky-servis.html Link pre vyhladanie predajcu – lokátor: http://www.bosch-professional.com/sk/sk/dl/vyhadávanie-predajcov/

  • BROTHER

    COLUMBEX INTERNATIONAL,a.s.
    Rusovská cesta 1, BRATISLAVA
    Kontaktná osoba: pan Rymarenko

    COLUMBEX International,a.s. - Banská Bystrica
    Robotnícka 6, Banská Bystrica
    Kontaktná osoba pán Daxner

    Print Trade, s.r.o.
    Čajkovského 8, 984 01 Lučenec

    Print Trade, s.r.o.
    Šancova 48, 81105 Bratislava tel: +421 2 524 966 16, +421 2 524 503 32, fax: +421 2 524 986 42
    Kontaktné osoby:
    Miroslav Kipeť, Miroslav.Kipet@printtrade.sk, +421 474 331 517
    Ivan Kiss, ivan.kiss@printtrade.sk, +421 905 706 268

  • CANON

    • Osobné kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové multifunkčné zariadenie, kalkulačky

      Zákazník musí pri reklamácií v servisnom stredisku doložiť potvrdený záručný list, ktorý je súčasťou balenia výrobku.

      C.C.C, s.r.o.
      Bratislava Varšavská 11, 831 03 Bratislava, otváracia doba : Po - Pá 8:00 - 16:30 hod.
      tel. +421 243 410 745, +421 244 459 955, Fax.+421 243 411 449
      E-mail : servis@ccc.skhttp://www.ccc.sk/index.php/canon,

    • Fotoaparáty a kamery

      PRO.Laika spol. s r.o.
      Palackého 12, 811 02 Bratislava, tel. +421 254 647 792 prijem@prolaika.sk, servis@prolaika.sk

  • CASIO

    Fastplus, spol. s r.o.
    Na pántoch 18, Bratislava-Rača, tel: +421 2 49105832, +421 2 49105819, Veľkoobchod tel.: +421 2 49105811, fax:+421 2 49105810

  • DELL

    Spoločnosť Dell rieši servisuje produkty priamo u zákazníka najbližší pracovný deň od nahlásenia chyby, tj. servis Next Bussines Day. Zákazník nahlási svoju servisnú požiadavku telefonicky na čísle 02 57508303. Servisný technik Dellu bude riešiť opravu po dohode priamo u zákazníka. V prípade oprávnenej záručnej chyby všetky náklady na opravu zariadenia hradí spoločnosť Dell. Servis Dell poskytuje priamu podporu pre koncových zákazníkov pre notebooky, LCD, počítače a iné zariadenia. Prípadné riešenie chyby je potrebné konzultovať telefonicky na nižšie uvedených kontaktoch. Pre rýchlejšie vyriešenie je potrebné uviesť sériové číslo resp. Servisný TAG uvedený na zariadení. Servis nezodpovedá za uložené dáta preto odporúčame systém pravidelne zálohovať. Podľa možnosti odporúčame notebooky alebo počítače pred servisovaním preinštalovať do pôvodného stavu. V prípade ak je problém spôsobený softvérovým problémom, vírusom alebo inou mimo záručnou chybou, servis môže účtovať adekvátnu čiastku za reinštaláciu systému alebo servisnú cenu za diagnostiku a opravu v zmysle záručných podmienok. V prípade oprávnenej záručnej chyby všetky náklady na dopravu a opravu zariadenia hradí spoločnosť Dell. Postup nahlásenia opravy: Zariadenie Dell nie je potrebné posielať do servisu. Reklamáciu stačí nahlásiť telefonicky na dole uvedenom čísle. Po nahlásení chyby prípadne telefonickej konzultácií možnosti riešenia problému bude dohodnutá oprava priamo u zákazníka nasledujúci pracovný deň.
    Kontakt:
    +421 2 57 508 303 – SR
    +420 225 772 711 - ČR

  • EATON

    Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnosti Europea Group prepravu u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach 02/491053- 55 , 57, 58, 59. (Riadi sa pokynmi prepravcu.) Kuriéra je možné objednať aj emailom na - INFO@REMAX.SK Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené ( najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom

    Europea Group spol. s r.o. Šípová 3/a Bratislava 82107
    :: Typ zariadenia
    :: Výrobné číslo
    :: Dátum nadobudnutia
    :: Meno – spoločnosť reklamujúceho
    :: Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia
    :: Kontaktná emailová adresa
    :: Tel. kontakt

    Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu europea@europea.sk. Najneskôr do 5 pracovných dní Vám bude opravené zariadenie vrátené, poprípade vám zašleme dokument nášho servisného strediska, ktorý Vás bude oprávňovať na vydanie nového zariadenia u vášho predajcu. Záručná doba záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.

    Europea Group spol. s r.o.
    Šípová 3/a Bratislava 82107

  • EPSON

    • Tlačiarne

      Nahlásiť je potrebné: Model, sériové číslo, podrobný popis závady, adresa zvozu, meno, telefón, mail + kópia predajnej faktúry. Epson zabezpečí zvoz.

      ASC-SK s.r.o.
      Podháj 137, Bratislava 841 03, Bratislava-Lamač, t.č.: 02/ 52625231, fax: 02/ 52625232, hotline: 02/ 52625241, e-mail: epson@asc-sk.sk

      Prime service, spol. s r.o.
      Čajkovského 8, 984 01 Lučenec tel. : 047/433 15 17 kl.126 tel., e-mail: branislav.baranyi@primeservice.sk

      Prime service, spol. s r.o.
      Bratislava, Šancova 48, 811 05 Bratislava tel. : 02/524 96 616, email : juraj.elias@primeservice.sk

    • Video/dáta, projektory

      Podrobný postup ako zadať reklamáciu nájdete aj na stránke www.asc-sk.sk. V prípade oprávnenej záručnej opravy je tovar vyzdvihnutý aj doručený na náklady servisného strediska ASC-SK.

      ASC-SK s.r.o.
      Podháj 137, Bratislava 841 03, Bratislava-Lamač, tel.: 02/52625231, tel.: 0850 111 429, e-mail: office@asc-sk.sk, web: www.asc-sk.sk

  • FUJIFILM

    Záruka je 24 mesiacov pri zaručných opravách musí zákazník spolu s vyplneným záručným listom predložiť doklad o kúpe.

    Fujifilm Slovakia
    Rybničná 40831 06 Bratislava, tel. 02/ 33 595 119 e-mail: servis@fujifilm.sk

  • FUJITSU-SIEMENS

    • PC, notebooky, úložné zariadenia a iné

      Swiss, spol. s. r.o.
      Wolkrova 2, 851 01 Bratislava - Petržalka, Tel.: 02 / 6720 2080, Fax: 02 / 6720 2081, servis@swisshp.sk

      Swiss, spol. s. r.o.
      Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša, 974 01  Banská Bystrica, Tel. č.: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769, E-mail: servisbb@swisshp.sk

      Swiss, spol. s. r.o.
      Gemerská 3, 040 01  Košice - Železníky, Tel. č.: 055 / 789 43 58-9, Fax č.: 055 / 789 43 60, E-mail: serviske@swisshp.sk

    • 2. monitory

      C.C.C. s r.o.
      Varšavská 11
      831 03 Bratislava  Tel.:+421 2 434 10 745, +421 2 434 10 745, +421 2 444 59 955, +421 2 444 59 955, Fax: +421 2 434 11 449

  • GENIUS

    http://rma.fixit.pl/
    Telefonický kontakt: 047/5812396

  • HEWLETT PACKARD zariadenia

    Ak chce zákazník využiť DOA procedúru /zariadenie je chybné do 30 dní od predaja a nemá onsite servis / Zákazník zavolá linku technickej podpory HP (+420 261 307 310, +421 02/6820 8080) a vznesie požiadavku na opravu. Oprava bude vykonaná podľa servisných pravidiel HP. Pokiaľ produkt je neopraviteľný zákazníkovi je pridelené číslo CALL ID. Produkt spolu s chybným produktom, musí priniesť zákazník komplet balenie v pôvodnej krabici /musí sedieť sériové číslo.

    Zvozy na produkty HP, môžete nahlasovať na mailovej adrese : preprava@swisshp.sk Spoločnosť Swiss vyžiada prepravu a po oprave produktu Vám zašle zariadenie späť.

    Pre predajcu:

    Záležitosti spojené s výmennou zariadenia či navrátením peňazí je potrebné riešiť cez info call na adrese exceptions_cs@mail.support.hp.com, prípadne na hore uvedených tel. číslach. Viac informácií o podpore a riešení problémov:.
    http://welcome.hp.com/country/sk/sk/support.html?pageDisplay=support

    SWISS, spol. s r. o.
    Wolkrova 2, 851 01 Bratislava – Petržalka
    Tel.: 02 / 6720 2080, Fax.: 02 / 6720 2081, e-mail: servis@swisshp.sk

    SWISS, spol. s r. o.
    Gemerská 3, 040 01 Košice – Železníky
    Tel.: 055 / 789 43 58-9, Fax.: 055 / 789 43 60, e-mail: servis@swisshp.sk

    SWISS, spol. s r. o.
    Hurbanova 14A, 974 01 Banská Bystrica
    Tel.: 048 / 415 1768, Fax.: 048 / 415 1769, e-mail: servis@swisshp.sk

    C.C.C., s.r.o.
    Varšavská 11, 831 03 Bratislava, Tel.: +421 2 444 59 955, +421 2 434 11 450

    C.C.C., s.r.o.
    Dolná Strieborná 1, 974 01 Banská Bystrica , Tel.: 048/4152250, 048/4152252

    C.C.C., s.r.o.
    Čermeľská 3, 040 01 Košice, Tel.: 055/6323633, 055/6323633

    PosAm Bratislava, s.r.o.
    Moldavská 10, 040 01 Košice

    PosAm Bratislava, s.r.o.
    Odborárska 21, 831 02 Bratislava, Tel.: 02/49239384, 02/49239888

    PosAm Bratislava, s.r.o.
    A. Kmeťa 13, 010 01 Žilina, Tel.: 041/5640068, 041/5640069

  • HTC

    Všetky produkty: Reklamácie je nutné si uplatniť v autorizovanom servisnom stredisku. servisný formulár nájdete na http://services.vspdata.cz zákazník si zaregistruje produkt podľa sériového čísla a nahodí online reklamáciu. VSP DATA zákazníka kontaktuje a pošle kuriéra pre tovar, zabezpečí dopravu do servisu aj naspať a vykoná opravu

    VSP Data a.s.-Gsm Service.
    Berlínska ul.-rampa OD Albert,390 05 Tábor,Česká republika, tel: +420 381212583

  • IBM (okrem monitorov)

    Centrálne stredisko na opravu:
    IBM Slovensko spol. s.r.o. Vajnorská 100/A , 832 86 Bratislava, tel.: 02 4954 5555, fax: 02 4954 1348, e-mail: maint@sk.ibm.com

    Servisné strediská partnerov pre celé Slovensko - od Bratislavy až po Košice nájdete na stránke: http://www-05.ibm.com/sk/partners/service_partners.html

    IBM Slovensko spol. s.r.o., Popradská 68 040 01 Košice, Tel.: +421 55 640 51 90 +421 55 640 52 46 Fax: +421 55 640 51 89 datalanke@datalan.sk

    IBM Slovensko spol. s.r.o., Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad, Tel.: +421 905 603 364 datalanpp@datalan.sk

    CQ service, spol. s. r. o., Sabinovská 10, Bratislava 821 02, Tel: +421 2 4820 4911, Fax: +421 2 4820 4912 http://www.cqservice.skp, Lenovo- celé portfólio ( okrem IdeaPad IBM – Low End & Options Brand – IBM xSeries Service Server Part 1
    Low End Storage Brand – System Storage DS3000 Family)

    DATALAN
    Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu
    Púchovská 8, 831 06 Bratislava, Tel.: +421 2 49 20 71 55, Fax: +421 2 49 20 71 66, servis@datalan.sk

    DATALAN
    Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica, Tel.: +421 48 415 39 33, Fax: +421 48 415 39 35, datalanbb@datalan.sk

    DATALAN
    Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina, Tel.: +421 41 500 62 30, Fax: +421 41 500 62 31, datalanza@datalan.sk

  • KONICA MINOLTA

    • Tlačiarne

      Konica Minolta Slovakia
      Černyševského 10, 851 01 Bratislava,Tel.: 02 / 6828 2222, Fax: 02 / 6828 2262, servis_ba@konicaminolta.sk

    • Fototechnika

      TV-AV Elektronic s.r.o.
      Hviezdoslavova 9, SK 010 01 Žilina, Slovak Republic, Tel.: + 421 415626061

  • LENOVO

    Na väčšinu produktov Lenovo platí medzinárodná záruka s možnosťou uplatnenia celosvetovo v závislosti od záručných podmienok zakúpeného zariadenia.

    DATALAN
    Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu
    Púchovská 8, 831 06 Bratislava, Tel.: +421 2 49 20 71 55, Fax: +421 2 49 20 71 66, servis@datalan.sk

    DATALAN
    Popradská 68, 040 01 Košice, Tel.: +421 55 640 51 90, +421 55 640 52 46, Fax: +421 55 640 51 89, datalanke@datalan.sk

    DATALAN
    Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica, Tel.: +421 48 415 39 33, Fax: +421 48 415 39 35, datalanbb@datalan.sk

    DATALAN
    Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina, Tel.: +421 41 500 62 30, Fax: +421 41 500 62 31, datalanza@datalan.sk

    DATALAN
    Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad, Tel.: +421 905 603 364, datalanpp@datalan.sk

    Lenovo Slovakia Digital Park
    Einsteinova 21 85101 Bratislava +421 2 68 68 8001 +421 2 68 68 8002 preda_sk@lenovo.com www.lenovo.sk/kontakty

  • LENOVO IdeaPad

    reklamácie rady Ideapad (S10e, S10–2, S12, G550, U350, )
    Tel.: 0 800 606 040 (9:00 – 18:00). Je potrebné vedieť Serial number a MachineType number produktu.

    Notebook bude vyzdvihnutý kuriérom a bude aj naspäť doručený. Reklamácie neriešia servisné strediská na Slovensku. Ostatné notebooky Lenovo - servisný partneri na www.lenovo.sk Vyhľadanie servisného partnera http://consumersupport.lenovo.com/ot/en/Maintenancestation/APR_Maintenancestation.aspx

  • LEXMARK

    SWISS, spol. s. r. o.
    Wolkrova 2, 851 01 Bratislava, Tel.: 02/6720 2080

    SWISS, spol. s. r. o.
    Hurbanova 14a, 974 01 Banská Bystrica, Tel.: 048/415 1768

    SWISS, spol. s. r. o.
    Gemerská 3, 040 01 Košice, Tel.: 055/789 4358

  • LG

    LG Info LINKA: Zákazníci zo Slovenskej Republiky volajte číslo 0850 111 154
    Vážení zákazníci, využite služby informačnej linky. Na tejto linke Vám naši pracovníci odpovedia na otázky týkajúce sa výrobkov, ktoré predávame. V prípade potreby Vám pomôžeme so záručným alebo pozáručným servisom. Hovorné je účtované poplatkom za miestne hovory. Platí pre celé územie SR.

    Realtime technologies s.r.o.
    A. Hlinku 60 (OD Kocka), 921 01 Piešťany, Tel. +421 337 625 230 +421 903 722 710 Zvoz sa realizuje po telefonickej objednávke. lgesk@realtimetec.sk www.realtimetec.sk

    Servis LG u Vás doma
    Spoločnosť LG Electronics CZ, s.r.o., ponúka svojim zákazníkom, držiteľom platného záručného listu, aktuálnu službu pod názvom Servis u vás doma. Ak je váš prístroj v záruke a potrebujete vykonať záručnú opravu, ZDARMA k vám príde zástupca servisu LG, ktorý prístroj opraví u Vás doma alebo výrobok vyzdvihne a opraví vo vlastných priestoroch a následne doručí späť k vám.

    TÁTO SLUŽBA SA VZŤAHUJE NA:
    domáce spotrebiče: práčky, chladničky, sušičky, umývačky, americké chladničky (tzv. side by side)
    spotrebná elektronika: plazmové a LCD televízory s uhlopriečkami 94 cm (37“) a väčšie

    Infolinka pre zákazníkov LG zo SR: na tel. čísle 0850 111 154 (Hovorné je účtované poplatkom za miestne hovory).
    Prevádzkový čas: Po-Pi od 9.00 do 17.00
    Viac info na stránke: http://www.lg.com/sk/support/repair/support-warranty-claims.jsp

    Zoznam servisných stredísk:

    VJS-servis Majerníkova 36a 841 05 Bratislava 0265444061 0265444062 vjs@nextra.sk - TV, audio, video, mikrovlnky, vysávače

    AVES-SAT, Cesta p.Hradovou 11, 044 42 Košice, 0557994078-79, aves-sat1@stonline.sk, www.aves-sat.sk - TV, audio, video, mikrovlnky, vysávače

    Dexter Elektro, Mostná 20, 949 01 Nitra, 0377729357, servis@dexternr.sk, www.dexternr.sk - TV, audio, video, mikrovlnky, vysávače

    T E S - servis, Východná 19B, 080 01 Prešov, 0517716074, tes.po@stonline.sk - TV, audio, video, mikrovlnky, vysávače

    ELTRONIC v.o.s. , Odbojárska 34, 917 02 Trnava, 0335546007, lg_eltronic@eltronic.sk, www.eltronic.sk - TV, audio, video, mikrovlnky, vysávače

    DKSB, Kozačeka 11, 960 00 Zvolen, 0455321679, dksb@nextra.sk, www.dksb.sk - TV, audio, video, mikrovlnky, vysávače

    TV-AV ELEKTRONIC, Hviezdoslavova 9, 010 01 Žilina, 0415626061, tvav@tvav.sk, www.tvav.sk - TV, audio, video, mikrovlnky, vysávače

    PPI-ETC, Dvojkřížna 47, 821 07, Bratislava, 0245641404, servis@ppi-etc.sk, www.ppi-etc.sk - mobilní telefóny

    Realtime TECHNOLOGIES, s.r.o,. A.Hlinku 60 (OD KOCKA), 921 01 Piešťany, 0337625230, 0903722710, lgesk@realtimetec.sk, www.realtimetec.sk www.servis-zona.sk- monitory, videorámčeky, DVD/CD, mechaniky, externé HDD

    Xpectrum SK, Dvojkrížna 49, 820 13, Bratislava, 0244648151, info@xpectrum.sk, www.xpectrum.sk -monitory, TV, audio, video

    Miroslav Kotes, 1.Mája 84/41, 901 01 Malacky, 0347726043, miroslav.kotes@stonline.sk, www.lg-servis.sk - mikrovlnky, vysávače, chladničky, pračky

    Luka Servis, Hviezdoslavova 23A, 058 01 Poprad, 0527892931, lukaservis@stonline.sk -mikrovlnky, vysávače, chladničky, pračky

  • LOGITECH / LABTEC

    Do 3 pracovných dní prepravná spoločnosť vyzdvihne tovar a následne doručí opravený resp. nový kus. Servisný mail: logitech@fixit-service.com

  • MICROSOFT XBOX

    http://www.xbox.com/sk-SK/support/contact/

  • MIO

    zákazník sa zaregistruje na stránke http://service.mio-tech.com (podrobný návod registrácie je nižšie). Registráciou sa stane členom Mio klubu, z čoho mu vyplývajú určité výhody ako informácie o novinkách, upgrade máp a pod.) - zákazník vyplní cez internet "žiadosť o opravu" - prepravná spoločnosť DPD vyzdvihne prístroj na adrese, ktorú zadá zákazník a takisto opravený zašle na adresu, ktorú vyplní zákazník pri žiadosti o opravu - všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou znáša spoločnosť Mio Technology

  • MOULINEX

    http://www.moulinex.sk/moulinex/servisysk.aspx

  • MSI

    1. Zákazník môže kontaktovať call centrum na telefónnom čísle: 0800 004 803, prípadne na service.sk.erc@msi.com alebo pawelfrydryszak@msi.com
    2. Call centrum vygeneruje číslo reklamácie a číslo pre UPS, tieto čísla si zákazník musí poznačiť. Zákazník poskytne adresu, na ktorej kuriér vyzdvihne reklamovaný tovar
    3. Kuriér z UPS príde pre zariadenie na adresu určenú zákazníkom. Táto služba nie je spoplatnená a zákazník za ňu neplatí.
    4. Po realizácii opravy bude zariadenie opäť bezplatne zaslane späť na tú istú adresu priamo z MSI reklamačného centra.

    Podrobnejšie informácie o reklamácii nájdete Tu. Online na stránkách: http://jkarma.msi.com.tw/Customer_Service/Default.aspx. Pojem “zákazník” zahrňuje koncového užívateľa alebo distribútora, prípadne dílera (prevádzka, kde bol notebook zakúpený koncovým užívateľom).

    Reklamačné centrum MSI:
    Building DC-1, Magazynowa 1, 55-040 Kobierzyce, Bielany Wroclawskie, Poland
  • NIKON

    Od roku 2013 už nie sme zberným miestom servisných zákaziek NIKON. Ohľadom servisu prosíme kontaktujte firmu:
    VSP DATA SK s.r.o.
    Kontaktné údaje: 
    Nová Rožňavská 3
    831 04 Bratislava
    Slovenská republika
    Tel.: +421 245 691 375
    Web: www.vspdata.sk
     

  • NAVIGON

    Navigon rieši všetky reklamácie spôsobom „Door to door“, čiže zákazník si emailom, prípadne telefonicky objedná zvoz reklamácie, následne bude prístroj vyzdvihnutý kuriérom a zaslaný do nemeckého servisu Navigon. Pre objednávanie reklamácií je zriadený e-mail support.cz@garmin.com, prípadne česká telefonická linka: +420-2-28882061, kam sa dovoláte v pracovných dňoch Po-Pia medzi 10:00 – 18:00. (Cena hovoru je spoplatnená ako zahraničný hovor do ČR, v závislosti od cenníka daného operátora).

    Pre žiadosť o reklamáciu môžete do e-mailu uviesť nasledujúce údaje:
    Chcel by som reklamovať prístroj:
    Model: Navigon XXXX SN: (seriálové číslo uvedené na výrobku alebo obale)
    Závada: (podrobný popis závady)
    Dátum predaja: (treba priložiť kópiu nákupného dokladu)
    Kontakt: (Meno, Priezvisko, Adresa, E-mail, Telefón)

    Dôležité upozornenie: Ak sa na prístroji vyskytne závada, ktorá bola spôsobená mechanickým poškodením, prípadne neoficiálnym softvérovým zásahom, alebo nebude doložený platný doklad o záruke, bude následne celý servisný zásah spoplatnený spolu s nákladmi na prepravu. Cena za diagnostiku mimozáručnej závady je približne 50 € s DPH.

  • NEC

    Servisné stredisko zabezpečí zvoz, opravu a následné doručenie produktu na svoje náklady.

    IMPROMAT-COMPUTER s.r.o.
    Tř.T.Bati 5267, 762 02 Zlín, ČR, Tel: +420 577 213 151, email: computer-dispecink@impromat.cz

  • NOKIA

    MobilAsk Slovakia s.r.o.
    Vajnorská 142 ( 4 poschodie), 831 04 Bratislava, tel.  tel. č.: 0911 90 90 40, e-mail: servismt@mobilask.sk, www.mobilask.sk Otváracie hodiny: pondelok-piatok: 9:30 - 17:00.
    Blišie informácie http://www.nokia-eshop.sk/osobny-odber/oc-danubia. Bezproblémové parkovanie a servis aj na počkanie info@nokia-eshop.sk

  • OKI

    Informačná Technika, s.r.o
    Odeská 37, Bratislava, tel. 54647321, 54647733 servis@inte.sk, info@inte.sk

  • OLYMPUS

    OLYMPUS Sk, s.r.o.
    Slovnaftská 102, 82 105 Bratislava, tel.. 02 / 49 20 94 11 fax. 02 / 44 45 76 35, info@olympus.sk Na tejto adrese je aj servis spotrebného tovaru (fotoaparáty, záznamníky...)
    Otváracie hodiny: pon.-pia. 9.00 - 17.00

  • OVISLINK

    Netcons, s. r. o.
    Stará Vajnorská 37 831 04 Bratislava Slovenská republika, Tel.: +421-2-333 00 666 Fax : +421-2-654 40 620, GPS: N: 48,19008° E: 17,18376°

  • PANASONIC

    • Telekomunikačná technika

      FaxCOPY
      Domkárska 15, 821 05 Bratislava, Tel.: 02/ 4341 3800, 0820-111 010, Fax: 02/ 4341 3798, e-mail: faxcopy@faxcopy.sk

      INTEC Plus, spol. s r.o.
      Stará prievozská 2, 821 09 Bratislava, Tel.: 02/ 5341 1372, Fax: 02/ 5341 3496, e-mail: intecpl@intecpl.sk

    • spotrebná elektronika

      Avpro, s.r.o.
      Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax: 02 / 5564 2772, servis@avpro.sk

    • ostatné

      Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru.

  • PENTAX

    EXAPRO Slovakia spol. s. r.o.
    Masarykova 49, 071 01 Michalovce, tel: 056 6441035, 6881331, fax: 056 6431777

  • PHILIPS

    • Monitory

      Zvoz zdarma zabezpečuje po telefonickej objednávke kuriér firmy DATALAN, treba telefonicky objednať u p. Kučeráka, tel.: 02 / 4920 7155 alebo je možné zaslať výrobok na vlastné náklady do firmy DATALAN v Bratislave alebo odovzdať na ktorejkoľvek pobočke.

      www: http://www.datalan.sk/strediska-outsourcingu-a-autorizovaneho-servisu/10101s

      DATALAN
      Púchovská 8, 831 06 Bratislava, Tel.: +421 2 49 20 71 55, Fax: +421 2 49 20 71 66, e-mail: servis@datalan.sk  

      DATALAN
      Popradská 68, 040 01 Košice, Tel.: +421 55 640 51 90, +421 55 640 52 46, Fax: +421 55 640 51 89, datalanke@datalan.sk

      DATALAN
      Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica, Tel.: +421 48 415 39 33, Fax: +421 48 415 39 35, datalanbb@datalan.sk

      DATALAN
      Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina, Tel.: +421 41 500 62 30, Fax: +421 41 500 62 31, datalanza@datalan.sk

      DATALAN
      Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad, Tel.: +421 905 603 364, datalanpp@datalan.sk

    • PC repro a kamery

      TWIS
      Kalinčiakova31 83 104, Bratislava, Slovenská republika tel.: +421 -2 - 44 45 85 14, 44 37 29 00 fax: +421 - 2 - 44 45 85 13, e-mail: twis@twis.

    • ostatné

      Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru.

  • SAMSUNG

    Produkty Samsung je potrebné zasielať s priloženým dodacím listom a faktúrou a podrobným popisom chyby priamo do servisného strediska.

    • Notebooky

      CCC s.r.o.
      Varšavská 11 831 03 Bratislava, tel : +421 2 44459955, servis@ccc.sk
      Objednávka opravy výrobku v autorizovanom servisnom stredisku: http://ccc.sk/index.php/formular

    • tlačiarne, kopírky, faxy

      CCC s.r.o.
      Varšavská 11 831 03 Bratislava, tel : +421 2 44459955, servis@ccc.sk
      Objednávka opravy výrobku v autorizovanom servisnom stredisku: http://ccc.sk/index.php/formular

    • monitory

      CCC s.r.o.
      Varšavská 11 831 03 Bratislava, tel : +421 2 44459955, servis@ccc.sk
      Objednávka opravy výrobku v autorizovanom servisnom stredisku: http://ccc.sk/index.php/formular

      T.V.A. servis, spol. s r. o.
      Južná trieda 48/D, 040 01 Košice, tel.č.: 055/ 63 385 01, 63 381 35, fax: 055/ 63 236 49, e-mail: tvaservis@tvaservis.sk, url: www.tvaservis.sk
      Otváracie hodiny: po - pia 9:00-12:00 13:00-17:00

      TV-AV Elektronic spol. s r.o.
      Hviezdoslavova 9, 010 01 Žilina, tel.č.: 041/ 5626061, fax: 041/ 5623915, e-mail: tvav@tvav.sk url: www.tvav.sk
      Otváracie hodiny: po-ut, štv-pia 8:00-11:30 12:30-16:30 str 10:00-11:30 12:30-18:00 Tovar sa posiela na náklady príjemcu (UPS)

    • LCD TV, plazma

      TOMS, spol. s r. o.
      Halova 16, 851 01 Bratislava, Tel.c.: 02/63811883, e-mail: toms@chassco.sk
      Potrebné doložiť záručný list a doklady o kúpe.

      Pollux spol. s r. o.
      Pod Urpínom 12, 974 01 Banská Bystrica, Tel: 048/415 45 30, Fax: 048/415 1937, E-mail: duriz@isternet.sk
      Potrebné doložiť záručný list a doklady o kúpe

    • ostatné

      http://www.samsung.com/sk/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

  • SONY

    • televízory a iná spotrebná elektronika

      http://support.sony-europe.com/repair/asc/asc.aspx?site=odw_sk_SK
      http://www.sony.sk/res/attachment/file/68/1082027543768.pdf

    • digitálna technika a iné

      Avpro, s.r.o.
      Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax: 02 / 5564 2772, servis@avpro.sk

    • VAIO

      Kontaktujte naše európske zákaznícke stredisko VAIO na tel. +421 55 230 28 01. Tu budete mať k dispozícii ocenenú technickú podporu v slovenčine a pravidelne aktualizované informácie o priebehu opravy. Budete komunikovať s vaším servisným agentom VAIO. Tím skúsených pracovníkov je pripravený riešiť vaše problémy. Kontaktujte ich na http://www.vaio-link.com

      Pre vybrané modely VAIO máte aj v niektorých krajinách mimo EU k dispozícii opravu hardvéru zadarmo. Ďalšie informácie získate na stránkach: http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/contacts/virs.aspx

    • Playstation, PSP

      1. Reklamácie výrobkov budú uskutočnené prostredníctvom obchodov Vašich maloobchodných partnerov
      2. V prípade reklamácie sa koncoví užívatelia/zákazníci budú obracať na maloobchodné predajne, kde produkty zakúpili.
      3. Príslušná maloobchodná predajňa následne zažiada e-mailom o zvoz reklamovaných produktov na týchto e-mailových adresách info@sony-servis.cz a stanislav.hasek@sony-servis.cz (dostatočné je zaslať jeden e-mail zároveň na obe adresy).Do vyššie uvedeného e-mailu je treba priložiť 2 dokumenty: kópiu pokladničného dokladu a kópiu dodávateľskej faktúry od distribútora, ktorý sa k danej reklamácii vzťahuje. Rovnaké 2 dokumenty je treba vložiť do balenia, ktoré bude následne zvezené.
      4. Servisné centrum v Prahe objedná prepravu prostredníctvom spoločnosti PPL a po oprave bude prístroj na rovnakú adresu zaslaný späť. Kontakt na Servisné centrum, telefón +420 272 650 240

    • ostatné

      Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru.

  • TEFAL

    Hospol elektro, s.r.o.
    Rustaveliho 7831 06 Bratislava, tel:+421244887124, email: hospol@hospol.sk
    Ostatné servisné strediská podľa regiónu: http://www.tefal.sk/Consumer+service/Service+centres/Service+centres+search/Servisná+strediská.htm

  • TOSHIBA

    SWISS, spol. s r.o.
    Wolkrova 2, 851 01 Bratislava-Petržalka, Tel.: +421 2 67202080, Fax.: +421 2 67202081, e-mail: kmet@swisshp.sk, URL: www.swisshp.sk

    SWISS, spol. s r.o.
    Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgašaa 974 01 Banská Bystrica, Tel. č.: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769, servisbb@swisshp.sk

    SWISS, spol. s r.o.
    Gemerská 3, 04011 Košice, Tel:055/7894358-9, Fax: 055/7894360, kontakt serviske@swisshp.sk

    www: http://www.datalan.sk/strediska-outsourcingu-a-autorizovaneho-servisu/10101s

    DATALAN
    Púchovská 8, 831 06 Bratislava, Tel.: +421 2 49 20 71 55, Fax: +421 2 49 20 71 66, e-mail: servis@datalan.sk  

    DATALAN
    Popradská 68, 040 01 Košice, Tel.: +421 55 640 51 90, +421 55 640 52 46, Fax: +421 55 640 51 89, datalanke@datalan.sk

    DATALAN
    Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica, Tel.: +421 48 415 39 33, Fax: +421 48 415 39 35, datalanbb@datalan.sk

    DATALAN
    Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina, Tel.: +421 41 500 62 30, Fax: +421 41 500 62 31, datalanza@datalan.sk

    DATALAN
    Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad, Tel.: +421 905 603 364, datalanpp@datalan.sk

    Toshiba
    Európske call-centrum technickej podpory v Prahe, Telefón : +420 296 739 006, Pracovná doba : pondelok až piatok od 9 do 18

  • XEROX

    • Farebné tlačiarne A4 / A3 a farebné multifunkčné zariadenia A4

      PS Products spol. s r.o.
      Líščie údolie 29, 841 04 Bratislava, tel.: 02/6428 5126, fax: 02/6428 5127, servis@psproducts.sk, www.psproducts.sk

    • Čiernobiele tlačiarne A4 / A3 a čiernobiele multifunkčné zariadenia A4

      INTERLAN, a.s.
      Trnavská 33, 831 04 Bratislava, tel.: 02/6383 047, fax: 02/6383 0722, support@interlan.skwww.interlan.sk

    • Čiernobiele multifunkčné zariadenia A3 a farebné multifunkčné zariadenia A3

      Zoznam partnerov na adrese: http://www.xerox.sk/kontakt/servis.html V prípade, že Xerox kompatibilný toner alebo atrament poškodí zákazníkovi tlačiareň, prosím volajte Xerox – hotline Xerox - hotline: tel.č.: +420 721 390 911

Nákupný košík

prázdny

Uživatelské menu

Prihlásiť