Reklamácie

Ako postupovať v prípade reklamácie.

Najrýchlejší spôsob vybavenia reklamácie je reklamácia tovaru priamo v  autorizovanom servise. Ich zoznam nájdete na našich stránkach, v návode, ktorý je priložený pri tovare, prípadne na záručnom liste, ak je k tovaru vydaný, alebo na webovej stránke.

Chcete tovar vrátiť v lehote 14 dní?

V prípade, že pre tovar neexistuje autorizovaný servis alebo chcete reklamáciu uplatniť priamo u nás, môžete tak urobiť dvomi spôsobmi:

  • Reklamáciu môžete osobne odovzdať na našej centrále alebo pobočkách.
  • V prípade, že sa rozhodnete uplatniť svoju reklamáciu prostredníctvom prepravnej spoločnosti, prosíme zašlite tovar na nižšie uvedenú adresu. Prispejete tak k rýchlejšiemu vybaveniu svojej požiadavky.
    PENTA SK s.r.o – reklamácie, servis
    Stará Ivanská cesta 1/C, 821 04 Bratislava
    Tel.: +421 2 40 20 25 65
    E-mail: servis@pentask.sk
    Otváracie hodiny: Po - Št 8.30 - 17.00, Pá 8.30 - 16.00

Spoločne s tovarom zašlite, prosím, nákupný doklad s uvedením sériového čísla výrobku (faktúra a dodací list) a podrobný popis závady. Predídete tak prípadným nedorozumeniam ohľadom oprávnenosti reklamácie a prispejete k rýchlejšiemu vybaveniu vašej reklamácie. Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale, riadne zabezpečenom proti nárazu alebo pádu. Firma Penta SK s.r.o. neručí za poškodenie tovaru prepravou.

 V prípade, že chcete reklamovať tovar, ktorý sa ťažko prepravuje (biely tovar, záhradný nábytok apod.), prosíme najskôr o špecifikáciu reklamácie na servis@pentask.sk. Navrhneme vám postup, ktorý bude pre vás najlepší, prípadne vám pomôžeme so zaistením prepravy.

Reklamácia poškodeného tovaru

Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar.
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, prosím nepreberajte.

Ak je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať, buď prepravcu alebo našu spoločnosť, v závislosti od druhu vami vybranej prepravy.

  • DHL – oznámte najneskôr do nasledujúceho pracovného dňa na tel.18 811
  • Slovak parcel service – oznamte najneskôr do nasledujúceho pracovného dňa na tel. 16 877.

Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu

Prosíme, napíšte podrobnosti na servis@pentask.sk, kde vám poradíme ako ďalej postupovať.

Ako postupovať

Kontaktujte autorizovaný servis a popíšte problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informácie, dá vám vedieť, či sa naozaj jedná o vadu a či je možné ju odstrániť svojpomocne alebo je nutné zahájiť reklamačný režim.

V prípade veľkých spotrebičov ponujakú niektoré sevisy výjazd svojho technika priamo k vám (v prípade oprávnenej reklamácie neplatíte žiadne poplatky ani dopravné), pri malých spotrebičoch je nutné doručiť tovar do servisu osobne, kuriérom alebo poštou.

S vybavením oprávnenej reklamácie nie sú spojené žiadne poplatky.

Pokiaľ posielate tovar do servisu vždy prosím priložte:

  • kópiu dokladu o kúpe či iný doklad preukazujúci kúpu tovaru
  • popis závady a vaše kontaktné údaje.

Na darčeky, ktoré sú poskytované zdarma alebo za 1,- eur, nie je možné uplatňovať žiadne práva spotrebiteľa.Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacej zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy SR.

Lehota na vybavenie reklamácie

V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená maximálne v 30-dňovej lehote. V prípade, že s nami obchodujete na základe obchodného zákonníka, neexistuje tu zákonné určenie lehoty, avšak aj v tomto prípade sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšej dobe.
Peniaze vám pošleme na účet alebo vám čiastku vyplatíme na predajni. Vrátenie peňazí poštovou poukážkou buhužiaľ nie je možné.

Náklady spojené s dopravou tovaru do servisu a späť zo servisu vám budú uhradené pri splnení týchto podmienok:

  • s naším reklamačným oddelením bude dopredu dohodnuté, že tovar dopravíte do najbližšieho autorizovaného servisu na vlastné náklady,
  • reklamácia bude oprávnená (nebude sa jednať napr. o závadu spôsobenú chybnou obsluhou, mechanickým poškodením apod.),
  • na servis@pentask.sk pošlete žiadosť o preplatenie potrebných nákladov spojených s dopravou reklamovaného tovaru,
  • doložíte výšku nákladov (sken účtenky za poštovné, poštovné, prepravný list apod.).

Preplatiť je možné len náklady v primeranej výške vzhľadom k povahe tovaru (napr. Náklady na poštovné, ale nie za taxislužbu).

Neopraviteľná závada

Pokiaľ vám v servise dali vedieť, že je tovar neopraviteľný (máte potvrdenie) a že máte doriešiť s predajcom vrátenie peňazí, či výmenu za nový kus, zašlite opravný (montážny list) a záručný list poštou alebo na e-mail servis@pentask.sk.

Na základe zaslaných dokumentov bude posúdená oprávnenosť vašej reklamácie, následne vás budeme kontaktovať.

 

Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

  1. odovzdaním opraveného tovaru,
  2. výmenou tovaru,
  3. vrátením kúpnej ceny tovaru,
  4. vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
  5. písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia,
  6. odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

 

Prosím zoznámte sa

Nákupný košík

prázdny

Uživatelské menu

Prihlásiť