0
Váš nákupný košík je prázdny.

221 201 178

Po - Pá: 8:30 - 17:30

Všetky kategórie

Záruky a reklamácie

Aj najkvalitnejší prístroj sa môže pokaziť, ale nezúfajte. V našom záručnom a reklamačnom servise sú milé kolegyne, ktoré s vami reklamáciu začnú okamžite riešiť. Potom prídu na rad naši spoľahliví odborníci, ktorí pohnú nebom, zemou aj so skrutkovačmi, aby váš produkt robil to, čo robiť má.

Pokiaľ chcete urýchliť reklamáciu tovaru od iného výrobcu, kontaktujte priamo autorizovaný servis.

Chcete reklamáciu uplatniť priamo u nás?

  1. Príďte s tovarom a dokladom o nákupe na niektorú z našich pobočiek.
  2. Vyplňte reklamačný list a spolu s tovarom a kópiou dokladu o nákupe ho pošlite priamo do nášho záručného servisu:
  3. Napíšte mail na reklamacie@penta.sk, kolegyne sa s vami spoja a dohodnú ďalší postup.

Vrátenie tovaru 14 dní od nákupu v e-shopoch Penta Family

Rozhodli ste sa zakúpený produkt vrátiť do dvoch týždňov od kúpy? To sa môže stať a postup je jednoduchý. Vezmite zakúpený produkt v nepoškodenom stave aj s dokladmi a pošlite nám ho na adresu Penta SK, Turbínova 1, 831 04 Bratislava. Pripojte číslo účtu pre vrátenie peňazí.

Potom, čo produkt dorazí k nám, prehliadnu ho naši technici a my vám následne vrátime peniaze. Dôvod odstúpenia uvádzať nemusíte. Pokiaľ to ale urobíte, budeme vám vďační.

Lehota na vybavenie reklamácie je síce 30 dní, ale…

Vo väčšine prípadov sa nám darí riešiť reklamácie oveľa skôr. Po celú dobu s vami budeme v kontakte a radi vás kedykoľvek informujeme o aktuálnom stave vášho reklamovaného tovaru.

Rozšírená záruka 2 + 2 roky na produkty G21 Vitality

Po kúpe produktu G21 a G21 Vitality s predĺženou zárukou 2 + 2 roky si bezplatne zaregistrujte predĺženie štandardnej dvojročnej záruky o ďalšie dva roky. Vyplňte krátky registračný formulár a jediným kliknutím nám ho pošlite.

Platí rozšírená záruka aj na produkt G21, kúpený inde? Iste! Ako všetci ostatní spokojní užívatelia našich produktov máte aj vy nárok na to najlepšie, čo vám môžeme ponúknuť. Preto si svoj výrobok pokojne zaregistrujte.

Ďalšie užitočné informácie k reklamáciám a zárukám

Náklady spojené s dopravou tovaru do servisu a späť zo servisu vám uhradíme, ak:

  • sa s nami vopred dohodnete, že tovar dopravíte do najbližšieho autorizovaného servisu na vlastné náklady
  • reklamácie bude oprávnená (nebude sa jednať napr. o závadu spôsobenú chybnou obsluhou, mechanickým poškodením a pod.)
  • na reklamacie@penta.sk pošlite žiadosť o úhradu nevyhnutných nákladov spojených s dopravou reklamovaného tovaru
  • doložíte výšku nákladov (sken účtenky za poštovné, prepravný list a pod.).

Preplatiť môžeme len náklady v primeranej výške vzhľadom k povahe tovaru (napr. Náklady na poštovné, účtenky z taxíka nám neposielajte).

Záručná doba pri reklamovanom tovare

Po vybavení oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje iba o dobu trvania reklamácie. V prípade neoprávnenej reklamácie sa záručná doba nepredlžuje . Ak bola reklamácia tovaru v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, záručná doba sa predlžuje o dobu trvania reklamácie. Doba trvania reklamácie sa počíta od nasledujúceho dňa po uplatnenie reklamácie do dňa vybavenia reklamácie. Ako vybavenie reklamácie sa považuje deň, kedy bol kupujúci povinný vec prevziať. O vybavení vás budeme informovať e-mailom na adresu, ktorú ste uviedli už pri nákupe.

Neopraviteľná závada v autorizovanom servise

Ak vám v servise povedali, že je tovar neopraviteľný (máte potvrdenie) a že máte s predajcom doriešiť vrátenie peňazí alebo výmenu za nový kus, zašlite opravný (montážny list) a záručný list poštou alebo e-mail reklamacie@penta.sk

Na základe zaslaných dokumentov bude posúdená oprávnenosť vašej reklamácie, následne vás budeme kontaktovať.

Prosím, zoznámte sa

K prevádzke nášho webu www.epenta.sk využívame takzvané cookies. Cookies sú súbory slúžiace na prispôsobenie obsahu webu, na meranie jeho funkčnosti a všeobecne na zaistenie vašej maximálnej spokojnosti. Používaním tohto webu súhlasíte so spôsobom, akým s cookies nakladáme. Viac informácií...