Záruky a reklamácie
Aj najkvalitnejší prístroj sa môže pokaziť, ale nezúfajte. V našom záručnom a reklamačnom servise sú milé kolegyne, ktoré s vami reklamáciu začnú okamžite riešiť. Potom prídu na rad naši spoľahliví odborníci, ktorí pohnú nebom, zemou aj so skrutkovačmi, aby váš produkt robil to, čo robiť má.
Pokiaľ chcete urýchliť reklamáciu tovaru od iného výrobcu, kontaktujte priamo autorizovaný servis.
Chcete reklamáciu uplatniť priamo u nás?
- Príďte s tovarom a dokladom o nákupe na niektorú z našich pobočiek.
- Výrobky značiek G21 a G21 Vitality - kontaktný mail servisg21@pentask.sk
- Pošlite mail s popisom závady na adresu servisg21@pentask.sk
- Reklamovaný výrobok pošlite rovno do nášho záručného servisu      Penta SK, Reklamácie      Turbínova 1, 831 04 Bratislava      Tel.: +421 918 700 284      E-mail: servisg21@pentask.sk
- Ostatné produkty - kontaktný mail reklamacie@pentask.sk
- Pošlite mail s popisom závady na adresu reklamacie@pentask.sk
- Reklamovaný výrobok pošlite rovno do nášho záručného servisu      Penta SK, Reklamácie      Turbínova 1, 831 04 Bratislava      Tel.: +421 918 700 284      E-mail: reklamacie@pentask.sk
- Otváracia doba Po - Pia 8:30 - 17:00 hod.
Vrátenie tovaru 14 dní od nákupu v e-shopoch Penta Family
Rozhodli ste sa zakúpený produkt vrátiť do dvoch týždňov od kúpy? To sa môže stať a postup je jednoduchý. Vezmite zakúpený produkt v nepoškodenom stave aj s dokladmi a pošlite nám ho na adresu Penta SK, Turbínova 1, 831 04 Bratislava. Pripojte číslo účtu pre vrátenie peňazí.
Potom, čo produkt dorazí k nám, skontrolujú naši technici jeho stav. Pokiaľ je produkt v poriadku, vrátime vám kúpnu cenu v plnej výške. Dôvod odstúpenia uvádzať nemusíte. Pokiaľ to ale urobíte, budeme vám vďační.
Predĺžená doba na vrátenie tovaru
Neurobili ste darčekom radosť oslávencovi? Alebo ste si kúpili produkt, ktorý nakoniec nevyužijete? Nezúfajte, pokiaľ sa nejedná o tovar so štítkom ROZBALENÉ alebo produkt 2. akosti, s poškodeným obalom alebo z výstavky, vezmeme vám nerozbalený a nepoužitý tovar späť aj po uplynutí zákonnej 14-dňovej lehoty na vrátenie.
- 30 dní na produkty ostatných značiek, ktoré distribuujeme a predávame
- 60 dní na produkty značiek G21 a G21 Vitality, ktoré vyrábame a predávame
Lehota na vybavenie reklamácie je síce 30 dní, ale…
Vo väčšine prípadov sa nám darí riešiť reklamácie oveľa skôr. Po celú dobu s vami budeme v kontakte a radi vás kedykoľvek informujeme o aktuálnom stave vášho reklamovaného tovaru.
Prémiový servis
Sme radi, že si do kuchyne vyberáte spotrebiče a riad od G21 Vitality alebo pre domácnosť a záhradu pomocníkov od G21. Ako výrobcovia preto ponúkame k týmto produktom aj expresný servis do 10 pracovných dní.
V tejto dobe vám produkt buď opravíme alebo vymeníme za nový, aby ste mali čím mixovať, sušiť, krájať, zahrievať sa alebo na čom grilovať, v čom voziť náklad a po čom stúpať ku hviezdam.
Rozšírená záruka 2 + 2 roky na produkty G21 Vitality 
Po kúpe produktu G21 a G21 Vitality s predĺženou zárukou 2 + 2 roky si bezplatne zaregistrujte predĺženie štandardnej dvojročnej záruky o ďalšie dva roky. Vyplňte krátky registračný formulár a jediným kliknutím nám ho pošlite.
Platí rozšírená záruka aj na produkt G21, kúpený inde? Iste! Ako všetci ostatní spokojní užívatelia našich produktov máte aj vy nárok na to najlepšie, čo vám môžeme ponúknuť. Preto si svoj výrobok pokojne zaregistrujte.
Registrácia záruky 5 rokov na objektívy Tamron

Po zakúpení objektívu Tamron si bezplatne zaregistrujte päťročnú záruku. Postup je jednoduchý – vyplňte krátky registračný formulár a jediným kliknutím ho odošlete.
Predĺžená záruka 5 rokov platí aj na objektívy Tamron, ktoré zakúpite u našich oficiálnych distribútorov.
Ďalšie užitočné informácie k reklamáciám a zárukám
Náklady spojené s dopravou tovaru do servisu a späť zo servisu vám uhradíme, ak:
- sa s nami vopred dohodnete, že tovar dopravíte do najbližšieho autorizovaného servisu na vlastné náklady
- reklamácie bude oprávnená (nebude sa jednať napr. o závadu spôsobenú chybnou obsluhou, mechanickým poškodením a pod.)
- na reklamacie@penta.sk pošlite žiadosť o úhradu nevyhnutných nákladov spojených s dopravou reklamovaného tovaru
- doložíte výšku nákladov (sken účtenky za poštovné, prepravný list a pod.).
Preplatiť môžeme len náklady v primeranej výške vzhľadom k povahe tovaru (napr. Náklady na poštovné, účtenky z taxíka nám neposielajte).
Záručná doba pri reklamovanom tovare
Po vybavení oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje iba o dobu trvania reklamácie. V prípade neoprávnenej reklamácie sa záručná doba nepredlžuje . Ak bola reklamácia tovaru v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, záručná doba sa predlžuje o dobu trvania reklamácie. Doba trvania reklamácie sa počíta od nasledujúceho dňa po uplatnenie reklamácie do dňa vybavenia reklamácie. Ako vybavenie reklamácie sa považuje deň, kedy bol kupujúci povinný vec prevziať. O vybavení vás budeme informovať e-mailom na adresu, ktorú ste uviedli už pri nákupe.
Neopraviteľná závada v autorizovanom servise
Ak vám v servise povedali, že je tovar neopraviteľný (máte potvrdenie) a že máte s predajcom doriešiť vrátenie peňazí alebo výmenu za nový kus, zašlite opravný (montážny list) a záručný list poštou alebo e-mail reklamacie@penta.sk
Na základe zaslaných dokumentov bude posúdená oprávnenosť vašej reklamácie, následne vás budeme kontaktovať.